Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over de website GoPlay.be?

Heb je een vraag over een programma of een serie?

Online afleveringen bekijken

  • Technische problemen: afspelen lukt niet, beeld blijft zwart of de aflevering hapert heel de tijd

    Dat is natuurlijk erg vervelend, waarvoor onze excuses. Als je ons volgende informatie bezorgt via ons contactformulier, doen we onze uiterste best om de site of url die je probeert te openen zo snel mogelijk opnieuw beschikbaar te maken voor jou:

    - url die je probeert te openen
    - print screen of video screen van wat je precies te zien krijgt
    - jouw logingegevens
    - De gegevens die je te zien krijgt wanneer je de site supportdetails.com opent

    Je kan ook altijd eens proberen of het op een ander device, andere browser of ander netwerk wel lukt. Persoonlijke instellingen kunnen mee de oorzaak bepalen.

  • Waarom staat programma X er niet tussen?

    Vlaamse producties bieden we online aan tot een maand na de laatste aflevering. Voor buitenlandse series en films en voor sommige lokale programma’s beschikken we echter niet over de nodige online uitzendrechten en die programma’s kunnen we dus niet online aanbieden.

  • Waarom zijn de afleveringen verdwenen?

    De meeste van onze eigen programma’s zijn tot een maand na de laatste aflevering online beschikbaar. Uitzonderingen, zoals afleveringen van De Rechtbank en Topdokters, zijn omwille van afspraken met de betrokkenen tot een week na de tv-uitzending beschikbaar.

  • Kwaliteit is laag. Hoe komt dit?

    We proberen onze programma’s in een zo hoog mogelijke kwaliteit aan te bieden. Om laadtijden te beperken zorgen we er wel voor dat onze video’s niet in tv-kwaliteit worden aangeboden. Mocht je echter toch merken dat een bepaalde video in een opvallend lagere kwaliteit wordt aangeboden, laat het ons dan gerust weten via ons contactformulier, dan kijken we het zo snel mogelijk voor je na.

  • Kan dat via Chromecast? Apple tv?

    De video zelf kan je niet via Chromecast en Apple tv afspelen.
     

    Wanneer je via Chrome surft naar GoPlay.be, kan je de webbrowser wel casten naar je tv en de video op die manier afspelen via de tv.

  • Ik kan me niet aanmelden.

    Wanneer je je wachtwoord niet meer weet, kan je bij het aanmelden, klikken op ‘wachtwoord opnieuw instellen’. Je krijgt dan de kans om een nieuw wachtwoord in te stellen.
    Ondervind je nog steeds problemen, laat ons dan via ons contactformulier weten welke melding je te zien krijgt, dan proberen we het zo snel mogelijk in orde te brenge

Heb je een vraag over inschrijven als publiek of deelname aan een programma?

Heb je vragen voor onze juridische afdeling? 

Je kan hen rechtstreeks contacteren via legal@sbsbelgium.be